Yatra

Feature Film MusicalApr 12, 2019Hall Release

News

‘यात्रा’ सम्राटका लागि अवसर पनि, चुनौती पनि

लेन्सनेपाल २०७५ चैत्र २८
‘यात्रा’ सम्राटका लागि अवसर पनि, चुनौती पनि

करिब २३ वर्षको फिल्मी करियरमा सम्राट शाक्यले ७०–८० चलचित्रमा सहायक, मुख्य सहायक र एसोसियट निर्देशक रुपमा काम गरिसकेका छन् । त्यही चलचित्रमा काम गर्दाको सिकाईको प्रतिफल उनले ‘यात्रा’ निर्देशन गरे । सम्राट निर्देशित ‘यात्रा’ शुक्रबारबाट प्रदर्शन हुँदैछ ।

सम्राटले शुरुको १२ वर्ष जति नेगेटिभ र त्यसपछि डिजिटल प्रबिधिमा काम गरे । नेगेटिभमा काम गर्न केही गाह्रो र चुनौतिपूर्ण भएको मान्ने सम्राट डिजिटल प्रबिधिले सहज भएको बताउँछन् । पहिलो पटक निर्देशकको जिम्मेबारी उठाएका सम्राटले पहिले देखि नै निर्देशनलाई आफ्नो लक्ष्य मानेका थिए । जसका कारण उनले अधिकांश चलचित्रमा पोष्टप्रोडक्सनको काम समेत सम्हालेका थिए । अक्सर सहायक, मुख्य सहायक वा एसोसियट निर्देशकहरुले छायाँकन पछि उक्त प्रोजेक्टमा काम गर्ने गरेको पाइदैन । सम्राटले भने सबै कुरा सिक्न जरुरी ठाने । त्यही सिकाइले अहिले निर्देशकका रुपमा क्याप्टेनसिप बहन गर्न निकै सहज बनायो ।

त्यसो त उनले विभिन्न निर्देशक सँग काम गरे । फरक फरक शैलीका स्कृप्टमा काम गरे । फरक फरक कलाकार र प्राबिधिक सँग काम गरे । नयाँ पुराना निर्देशकको सोच बुझ्न पाए । दर्शकको रुचि पनि नजिकबाट नियाल्न पाए । जसका कारण चलचित्रका विभिन्न पाटालाई सुक्ष्म रुपमा बुझ्न सक्षम भए ।

धेरै निर्देशकसँग काम गरिसकेका कारण उनको चलचित्रमा पनि कहि कतै पहिलेकै चलचित्रको रंङ आउने हो कि भन्ने धेरैलाई लाग्न सक्छ । तर, सम्राट ‘यात्रा’मा धेरै कुरा फ्रेस भएको बताउँछन् । राम्रा नराम्रा धेरै कुरा भोगेको बताउँने सम्राट नराम्रा अनुभव बिर्सेर राम्रा कुराबाट मात्र प्रेरित रहेको बताउँछन् । त्यो राम्रो पक्ष आफ्नो मनमा कहि कतै रहेछ भने आएको हुन सक्छ तर, ‘यात्रा’लाई समय सुहाउँदो शैलीमा ढालेर बनाएको उनको भनाई छ । पहिलेको तुलनामा अहिले चलचित्रको कथा भन्ने शैली परिवर्तन भएको छ । दृष्यभाषा परिवर्तन भएसँगै पुरानो स्कूलङ्गबाट हुर्किएका सम्राटले कस्तो चलचित्र बनाएका छन् भन्ने पनि लाग्न सक्छ । उनी अफुले पुरानो ढर्राबाट चलचित्र नबनाएको जनाउँछन् । अहिलेको ट्रेण्डलाई बुझेर, आफु समेत अपग्रेड भएर काम गरेको सम्राटको भनाई छ । पुरानै शैलीमा चलचित्र बनाउने भए केही वर्ष अघि नै निर्देशक बनिसक्ने भन्दै सम्राटले आफु पनि अहिलेको सोच अनुरुप परिवर्तन भएको बताए । पुरानो शैलीको चलचित्र हो कि भनेर नसोचिदिन आग्रह गरेका सम्राट युवा पुस्ताका दर्शकले ‘यात्रा’लाई बढी रिलेट गर्ने जिकिर गर्छन ।

केही वर्ष अघि देखि सम्राटलाई निर्देशकको अफर आइरहेको थियो । उनको पनि लक्ष्य निर्देशक नै बन्ने थियो । उनी पनि निर्देशनका लागि तयार थिए । तर, बिबिध कारणले उनले गरिरहेका थिएनन् । यसैबिच केशब भट्टराईले चलचित्र निर्देशनको अफर गरे । विगतमा पनि भट्टराईका दुई चलचित्रमा काम गरिसकेका सम्राट उनको काम गराउने शैलीबाट प्रभावित थिए । कुरा भयो, सोच मिल्यो काम गर्ने पक्का भयो । काम त गर्ने तर कस्तो चलचित्र बनाउँने त ? सम्राटलाई कन्सेप्ट आयो । कन्टेन सहितको लभ स्टोरी चलचित्र बनाउँने । केही नयाँ पन दिने । त्यसपछि शुरु भयो सम्राटको ‘यात्रा’ ।

‘यात्रा : अ म्युजिक भ्लग’ नाम बाट पनि प्रष्ट हुन्छ यसमा यात्रा, म्युजिक र भ्लगको कुरा छ भन्ने । त्यसमाथी लभ स्टारी पनि छ । चार कन्टेनलाई एउटै चलचित्रमा समावेश गरेर काम गर्दा शुरुमा सम्रटालाई विषयवस्तु केही हेवी भयो कि भन्ने पनि लागेको थियो । तर, उनले जहाँ रिक्स त्यही सफलता भन्ने सोच राखे । स्कृप्टमा मेहनत गरे । ‘यात्रा’को कुरा, म्युजिकजर्नी, भ्लग अनि लभ स्टोरी सबै पक्षलाई कन्भिन्सिङ बनाए । दर्शकले चलचित्र हेर्दा विषयको उठान मात्र गरेछ भन्ने लाग्दैन रे । दर्शक आफुले उठाएको विषयमा कन्भिन्सिङ हुने उनको भनाई छ ।

सहायक, मुख्य सहायक र एसोसियट निर्देशकका रुपमा उनले गतिलो छाप छोडेका छन् । अव्वल मध्येका एक थिए सम्राट । त्यसैले निर्देशकका रुपमा पनि त्यो छाप कायम राख्नु उनका लागि अर्को चुनौति हो । उनी ‘यात्रा’ले आफ्नो त्यो छवी कायम राख्ने विश्वामा छन् । आफु सम्पूर्ण रुपमा निर्देशक बन्न तयार छु भनेर मात्र निर्देशनमा आएको बताउने सम्राट ‘यात्रा’लाई अव्वल चलचित्र मानछन् । चलचित्र सृजना हो, निर्देशकको अभिव्यक्तिको माध्यम पनि हो । यसअर्थ उनी आफ्नो सृजनामा भरोसा राख्छन् । चलचित्रले व्यवसायिक रुपमा पनि सफलता हात पारे अझ राम्रो हुने बताएका सम्राट आफनो कामको भने तारिफ हुन्न भन्नेमा आशाबादी छन् ।

चलचित्रमा सलिन मान बानिया, मलिका महत, सलोन बस्नेत लगायतका कलाकारको मुख्य भुमिका छ । सलोनले पहिलो पटक फरक भुमिकामा काम गरेको बताएका छन् । सम्राट सलोनको भुमिका खोल्न नमिल्ने बताउँछन् । यता सलिनलाई पनि अघिल्लो चलचित्रमा भन्दा फरक शैलीमा प्रस्तुत गरेको उनको भनाई छ । निर्देशकको सोच अनुरुप कलाकारले काम गर्नुपर्ने हुन्छ । जसका लागि सम्राटले कलाकारलाई वर्कशप समेत गराए । झण्डै ३ महिना द्वन्द्व, नृत्य र अभिनय सिकाए । स्कृप्ट अुसार आ–आफ्नो क्यारेक्टरलाई न्याय गर्न सकुन भनेर कडा मेहनत गराए । परिणामा चलचित्रमा देखिएको बताउँछन् । मलिका चलचित्रमा दष्टिबिहिन पात्रको भुमिकामा छिन् । आँखाको माध्यमबाट धेरै कुरा बोल्न सकिन्छ तर, मलिकाको भुमिकाले त्यो कुरा भन्न सक्दैन । त्यसैले उनले दष्टि बिहिन हाउभाउलाई नजिक बाट नियाले । प्रतिभा नाम गरेकी एक दृष्टिबिहिनसँग मलिकाले लामै समय संगत गरिन । सम्राटले पनि उनै प्रतिभालाई हेरेर दृष्टिबिहिको शैलीलाई क्यास गरे । त्यति मात्र होइन मलिकाले टुङ्गुना बाधक अग्रीम लामासँग टुङ्गुना बजाउन समेत सिकिन । फलतः महिलाको पनि दृष्टिबिहिन पात्रलाई न्याय गरेको उनको बुझाई छ ।

सम्राटले सहायक हुँदा वर्षमा ३–४ वटा चलचित्रमा काम गर्थे । ‘यात्रा’ गर्न उनलाई झण्डै दुई वर्ष लाग्यो । सहायकका रुपमा कहिल्यै खालि बस्नु परेन् । तर, निर्देशकका रुपमा अव्वल ठहरिन सकेनन् भने अर्को चलचित्र पाउन कठिन हुन्छ । धेरै राम्रा सहायक निर्देशकहरुले यही कारण देखाएर निर्देशनमा नआएको समेत बताउँछन् । सम्राटले त्यो आँट गरेका छन् । लक्ष्यमा पुग्ने हिम्मत गरेका छन् । तर, ‘यात्रा’बाट अव्वल ठहरिन सकेनन् भने उनको फिल्मी करियर पनि धर्मराउने छ । राम्रो गरेको भए अवश्य निर्देशकका रुपमा सफल ठहरिनेछन् । यसैले ‘यात्रा’ उनका लागि अवसर र चुनौती दुवै देखिन्छ ।